Ichat arkiverer ikke mere?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 15-04-04 05:36

Hej Mac Folks

Min ichat er holdt op med at arkivere som den plejer

Der er ikke rørt ved instillingerne, men de ting jeg kan forestille mig,
der kan spille ind er flg.:

1. opdatering til 10.3.3

2. installering at "more ichat smileyes" (dette kan jeg ikke få til at
virke, tror det er fordi min ichat er på dansk og de nye smileyes er på
engelsk?)

Den sidste arkiverede chat er d. 7. april, og jeg opdaterede til 10.3.3.
d. 8. april, så det virker som om det er her problemet er ?

Er der nogle der kan hjælpe?
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 15-04-04 06:22

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:
> Min ichat er holdt op med at arkivere som den plejer

Min også

> Der er ikke rørt ved instillingerne,

Mener du det

> [...]
>
> 2. installering at "more ichat smileyes" (dette kan jeg ikke få til at
> virke, tror det er fordi min ichat er på dansk og de nye smileyes er på

De kan udelukkes som synderen.

> Den sidste arkiverede chat er d. 7. april, og jeg opdaterede til 10.3.3.
> d. 8. april, så det virker som om det er her problemet er ?

Tjah...

> Er der nogle der kan hjælpe?

Ikke mig, men nasser lige på spørgsmål/svar

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Karl Antz

Dato : 15-04-04 07:55

> [...]

> 2. installering at "more ichat smileyes" (dette kan jeg ikke få til at
> virke, tror det er fordi min ichat er på dansk og de nye smileyes er på

Jeg er bange for jeg har lokket dig på afveje ved at give dig more ichat
smileys - når jeg omstiller mit system til engelsk holder ichat osse hos
mig op med at gemme ...

Når jeg så sætter det tilbage til engelsk blir alt pænt gemt igen.

My sincere apologies

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Lone Schmidt

Dato : 15-04-04 14:57

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> [...]
> mig op med at gemme ...
>
> Når jeg så sætter det tilbage til engelsk blir alt pænt gemt igen.

Karl, dig kan jeg tilgive alt, så tænkt du ikke mere på det, problemer
er til for at løses :P

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge