iBook Orange, Ny HD
Fra : Rune

Dato : 12-04-04 10:30

Hej,

Jeg har en rimelig gammel iBook (orange) med 3gb HD som jeg har mistænkt for
at være lidt nedslidt. OSX kommer hele tiden og brokker sig over der mangler
plads (selvom jeg har slette næsten alt - og der er over 700mb til rådighed
lige efter opstart?!), den er også lidt lille. Så jeg tænkte om der er nogle
der ved om det er muligt at sætte en ny, større harddisk i? Jeg vil ikke
købe ny bærbar førend de kommer op i G5.

mvh
Rune

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 12-04-04 11:13

Rune <rune@slambam.dk> wrote:

> [...]
> der ved om det er muligt at sætte en ny, større harddisk i? Jeg vil ikke
> købe ny bærbar førend de kommer op i G5.

Mon ikke dette site kan være til lidt hjælp

< http://caslis.com/mac/ibook/ibdrive.html>

Der er også nogle få ekstra tip her

< http://frank.geekheim.de/archives/000387.html>

Det bliver jo en noget mere lydsvag iBook du får ud af det - det er jo
besværet værd i sig selv.

--
Mvh Martin
| mailto://mb(snabel-a)talent.dk | AIM://mbredthauer |