Nokia-software t Mac?
Fra : Nikolaj Lauritzen

Dato : 11-04-04 23:22

Hejsa.

Jeg skal have ny phone, og kunne godt tænke mig at kunne "tale" mellem
min kommende Nokia og min Mac (G4 500 dual, Jaguar).

....men har Nokia overhovedet mulighed for at kunne overføre data (mp3,
kalender osv)???

MVH

Nik
Århus
nik@NOSPAMgalestreger.dk

--
G4 Dual 500mhz Jaguar 1 gig Ram

Fra : No1

Dato : 11-04-04 23:34

> [...]
> min kommende Nokia og min Mac (G4 500 dual, Jaguar).
>
> ...men har Nokia overhovedet mulighed for at kunne overføre data (mp3,

Ja. Jeg har blåtand i min iBook og kan sync'e kalender og adressebog
samt sende billeder og tekstfiler mm. frem og tilbage mellem mac og
Nokia tlf. Det kunne jeg vist også gøre i Jaguar så vidt jeg husker.

OSX har god support for bluetooth, så køb en Nokia med det og en usb
bluetooth adapter til mac'en hvis du ikke allerede har det.