toast 6 & Panther
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 11-04-04 18:08

Hvorfor vil Toast 6 ikke installere fra cd'en?

Og trækker jeg selve programmet over i Appl.-mappen vil det ikke starte
op

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 11-04-04 20:09

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Og trækker jeg selve programmet over i Appl.-mappen vil det ikke starte
> op

Hvad sker der når du starter programmet? Det skal først over på
harddisken, men derfra burde det virke. Første gang det køres bliver
der installeret lidt software i systemet og der spørges efter serienr.

Du har vel ikke haft en uautoriseret installation på maskinen, for
Roxio er rimeligt kvikke til at deaktivere seriennumre, som bruges til
pirakopier. Prøv evt. at søge harddisken igennem for filer der hedder
noget med Toast eller Roxio; så burde du finde alle filer og
preferencer som programmet har spredt ud. Slet dem og prøv igen...

Det skal virke, og den burde spørge efter et serienr. første gang.

--
Mvh.
René Frej Nielsen