adressebog i udu
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 11-04-04 17:47

Hej alle
Jeg har forsøgt at synce min nyindkøbte iBook (m Panther) med min iMac
(m 10.2.8)

Det gik godt bortset fra: Nårt jeg i adressebog vælger bavne, der
begynder med a, vises det øverste kort, og ikke det der er valgt.
Problemet forsvinder ikke ved: 1) At smide det øverste ud (så er det
bare det næste, der vises) 2) selv at hente Application
Support->Adressebog (mappe) fra min iDisk.

P.... irriterende! (Når nu det er så fint at have en .mac konto og kunne
bruge sync-funktionen)

Og alt skulle være i seneste opdaterede form.

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 13-04-04 21:34

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> [...]
> bare det næste, der vises) 2) selv at hente Application
> Support->Adressebog (mappe) fra min iDisk.

Har oplevet samme problem. Medvirkende årsag til ikke at bruge det
program - Jeg bruger Palm Desktop. Det kan også ringe op via højttalerne
*S*