Godt 'finde-vej'-program til OSX?
Fra : Michael Petersen

Dato : 07-04-04 18:48

Jeg søger et godt finde-vej-program. Hvad skal jeg kigge efter. (Havde
engang noget der hed Route 66 til OS9)

Mvh, Michael Petersen

Fra : Søren Theilgaard

Dato : 14-04-04 08:40

Hej Michael,

Hvorfor så ikke anskaffe den nye version af samme, til Mac OS X.

Jeg har 2004 udgaven i pro-version (gade til gade over hele europa), og
det kører godt.

Koster 605,- excl.moms + porto og ekspedition. (Dog ser det ikke ud til
at være på lager hos distributørerne, så det tager nok en uges tid
inden den kan være her).

Den kan bestilles hos mig, men det er altså ikke derfor at jeg skriver
her.

--
Søren Theilgaard
IT Consultant, M.Sc.Eng.

Theilgaard Consult
http://www.theilgaard.dk

(Remove "NOSPAM" from e-mail address if replying directly to me.)

Fra : Ole Jensen

Dato : 14-04-04 09:39

Søren Theilgaard wrote:
> [...]
> inden den kan være her).
>
> Den kan bestilles hos mig, men det er altså ikke derfor at jeg skriver

Hej

Du har et par små fejl på din hjemmeside ved Route66Pro:

Linket over billedet er forkert, og prisen er også forkert (i forhold
til det du skriver herover).

Men bortset fra det, har du så prøvet det med en GPS, og hvordan virker det?
Og virker det med Bluetooth på en Powerbook?

mvh
Ole-J

Fra : Søren Theilgaard

Dato : 14-04-04 14:56

Tak for dine rettelser, det bliver korrigeret nu om lidt.

Jeg har ikke selv forsøgt med GPS udstyr. Jeg har blot haft
PowerBook'en liggende på sædet og kigget hvor jeg skulle hen. Hvis du
har en GPS modtager, er du velkommen til at kigge forbi, så kan vi se
på om den virker.

Men, ifølge produktbeskrivelsen, så skulle den virke med GPS modtagere.

Jeg har til gengæld hørt godt om produkter til PocketPC, hvor også
Route66 er med.

Hilsen
Søren

Fra : Ole Jensen

Dato : 15-04-04 12:56

Søren Theilgaard wrote:
> [...]
>
> Men, ifølge produktbeskrivelsen, så skulle den virke med GPS modtagere.
>
> Jeg har til gengæld hørt godt om produkter til PocketPC, hvor også

Hej

Nej, jeg har desværre ikke en GPS, endnu, jeg skal lige have fundet en
god undskyldning for at købe en, men jeg køber sikkert Route66 på et
tidspunkt.

mvh
Ole-J