i-Installer - oversigt og fjerne pakker
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 06-04-04 21:17

Arg! Den dér i-Installer er da ikke helt så smart som jeg lige troede,
og nu har den kastet diverse pakker med Tex og sager rundt omkring på
min maskine.

Spørgsmål:

- Hvordan får man en oversigt over, hvad i-Installer allerede har
installeret?

- Hvordan får man den til at fjerne hvad den har installeret og rydde
pænt op efter sig?

Tror jeg vil videre med Fink.

-j

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 06-04-04 21:45

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> [...]
> min maskine.
>
> Spørgsmål:
>
> - Hvordan får man en oversigt over, hvad i-Installer allerede har

Det tror jeg man gør, men man kan se hvad den har hentet i
~/Documents/i-Packages/

> - Hvordan får man den til at fjerne hvad den har installeret og rydde
> pænt op efter sig?

Brug "Open..." i File-menuen og åbn een af dem i
~/Documents/i-Packages/, klik på uninstall.

Jeg har ikke selv prøvet det, men det vel sådan man gør (?)

Magnus
--
OS X: Because making UNIX user-friendly was easier that fixing Windows