Hvor bliver de af ?
Fra : Tom

Dato : 06-04-04 11:05

Har lige hentet en wmv film.. 3-4 MB.. Hvor bliver de egentligt af når de
ikke ligger på desktop !?
Ligger de nede I "min" mappe et eller andet sted eller hvad .. ( OSX 10.3.3)

Fra : Morten

Dato : 06-04-04 13:50

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Ligger de nede I "min" mappe et eller andet sted eller hvad .. ( OSX 10.3.3)

Det kommer helt an hvilket program du har hentet med og hvorledes du
har konfigureret programmet.

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Tom

Dato : 06-04-04 14:11

Sorry media player..programmet er "IKKE" configureret..
Tjekkede prefs..
Og der står ikke hvor den "ligger" DL filer..
Tom

Fra : Morten

Dato : 06-04-04 14:26

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Sorry media player..programmet er "IKKE" configureret..
> Tjekkede prefs..
> Og der står ikke hvor den "ligger" DL filer..

nok fordi den ikke "downloader" filer men deimod modtager en stream
som den smidder væk igen.

(jeg går ud fra t at du mener Windows Media Player")

Fra : Tom

Dato : 06-04-04 15:34

Sikkert !
Var bare I safari og DL omkring 4 MB.. Hvorefter den startede med at spille
filmen..
Det var sikkert blot en stream...

Fra : Morten

Dato : 06-04-04 15:57

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Var bare I safari og DL omkring 4 MB.. Hvorefter den startede med at spille
> filmen..

> Det var sikkert blot en stream...

ikke hvis du downloadede den med safri først. Så ligger den der hvor
du har bestemt at safari skal lægge downloadede filer.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 09-04-04 20:53

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> ikke hvis du downloadede den med safri først. Så ligger den der hvor
> du har bestemt at safari skal lægge downloadede filer.

Hvis du ikke har været dér, så gå i Safafi instilliger (preferences?) ,
generel, Arkivér overførte arkiiver i: ......
Her vil jeg anbefale skrivebordet (desktop?), for så smutter der ikke
noget for een , da det ligger for det blotte øje
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : No1

Dato : 09-04-04 16:31

> Har lige hentet en wmv film.. 3-4 MB.. Hvor bliver de egentligt af når de
> ikke ligger på desktop !?
> Ligger de nede I "min" mappe et eller andet sted eller hvad .. ( OSX 10.3.3)

Hvis du vil hente en WMV fil, så højre-klik på den i safari og vælg
"Save to disk.." (kan ikke huske præcis formulering). Så kan du også
selv vælge placering.