nye mac produkter
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 03-04-04 21:31

Hmm

Gik lige og troede der var noget nyt på vej, men: På Apple Store US
læser jeg lige nu, at tilbuddet om ekstra billig RAM er forlænget til
26/6 - så mon der sker noget før??

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Michel Christensen

Dato : 03-04-04 23:14

Martin Ammentorp wrote:
> Hmm
>
> Gik lige og troede der var noget nyt på vej, men: På Apple Store US
> læser jeg lige nu, at tilbuddet om ekstra billig RAM er forlænget til
> 26/6 - så mon der sker noget før??

Nej, det er ikke sandsynligt. Nye produkter vil højst sandsynligt blive
released efter WWDC som er 2 dage efter, altså 28/6.

Blandt andet vil G5'eren blive opgraderet til 3GHz, medmindre planerne
ændres, og der er sikkert også skærme på vej, da der pt. også er tilbud
på Cinema Displays.

--
michel christensen