MacOS 9.0 - > nyeste 9.x
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-04-04 22:23

OK, så nu har jeg installeret den OS9 der fulgte med min Pismo. Vist nok
en 9.0.1. Hvordan opdaterer jeg den nemmest til nyeste OS9? Kan ikke
finde opadteringerne hos Apple.

Husker svagt at det er noget med at man tidlige var tvunget til at
opdatere over flere omgange, så hvis der findes en samlet
opdaterings-dims ville det være mam.

-j

Fra : Peter Kiil

Dato : 02-04-04 22:29

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=75288
--
/peter

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-04-04 23:22

Peter Kiil wrote:

> http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=75288

Tak! Nu henter den pakkerne, så i mogen kan jeg installeret og lave tage
backup af min Palm, så jeg ikke mister data når jeg forsøger at fikse
den. Herefter kommer turen til Onkel Pismo, som skal have stillet en
diagnose.

Arg.. hader dimser når de ikke virker.

-j