sw mappe på root level
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 02-04-04 21:39

Lige pludselig liiger der en mappe på mit root level (os 10.3.3) som
hedder sw. I den liiger en anden mappe md navnet lib og i den ligger 5
filer fra 14. januar 2003 hvis navn alle starter med lib.

er der nogen der ved hvad det er? Kan jeg smide den ud uden videre
tiltale?

tak for al hjælp

venligst
Carsten

Fra : Morten

Dato : 02-04-04 22:29

Carsten Ortmann <vousortmann@oncable.dk> wrote:

> er der nogen der ved hvad det er?

det er enten dine Virex virus definitioner, eller det fink miljø.

> Kan jeg smide den ud uden videre tiltale?

kun hvis du vil have en af åvenstående ikke længere skal virke.

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Carsten Ortmann

Dato : 03-04-04 08:41

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> det er enten dine Virex virus definitioner, eller det fink miljø.

Ja, det passer udmærket med Virex definitioner, da jeg lige har
installeret Virex. Jeg var bare et kort øjeblik bange for at det
fakktisk var noget virus-agtigt, da jeg på det seneste har fået en del
mails med at mails jeg har sendt (som jeg ikke har sendt) ikke er nået
frem. Jeg er bange for, at det er noget viruus. Måske hos mig, måske hos
afsenderne af disse mails, måske noget helt tredje.

Hvad er "fink miljø"?

> kun hvis du vil have en af åvenstående ikke længere skal virke.

Roger!

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 03-04-04 09:10

Carsten Ortmann <vousortmann@oncable.dk> wrote:

> Hvad er "fink miljø"?

Sagt på dansk: Unix programmer der kører på Mac OSX.

<http://fink.sourceforge.net/>

mvh.
Kaj.
--