Hvor kan man købe "Risk 2" til mac?
Fra : Peter Posselt Vester~

Dato : 31-03-04 14:14

Nogen der kender et sted hvor man stadig kan købe dette spil?
På forhånd tak
Mvh. Peter

Fra : Michael Holm

Dato : 31-03-04 21:09

Peter Posselt Vestergaard <posselt@hotmail.com> wrote:

> Nogen der kender et sted hvor man stadig kan købe dette spil?
> På forhånd tak
> Mvh. Peter

har set det i Officeline på åboulevarden... mener det var nedsat, men
det er et stykke tid siden..
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Christian Bech

Dato : 01-04-04 08:51

Peter Posselt Vestergaard <posselt@hotmail.com> wrote:

> Nogen der kender et sted hvor man stadig kan købe dette spil?
> På forhånd tak
> Mvh. Peter

TROLL!

--
Christian

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 01-04-04 09:35

nospam@ebbesen.mail.dk (christian bech) writes:
>TROLL!

Hvorfor dog det?

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11 * Mobil 26 39 73 11

Fra : Christian Bech

Dato : 01-04-04 09:55

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Hvorfor dog det?

Jeg har haft fornøjelsen af at dele kontor med Peter i et års tid, hvor
han bla. skulle supportere en stak OS 9-maskiner. Sjældent har jeg hørt
så mange ukvemsord.

--
Christian

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 01-04-04 10:08

> [...]
>Jeg har haft fornøjelsen af at dele kontor med Peter i et års tid, hvor
>han bla. skulle supportere en stak OS 9-maskiner. Sjældent har jeg hørt

Jow jow - det er da muligt, men jeg ser intet i hans posting her, der
skulle berettige til betegnelsen troll?!

Fra : Christian Bech

Dato : 01-04-04 10:55

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Jow jow - det er da muligt, men jeg ser intet i hans posting her, der
> skulle berettige til betegnelsen troll?!

Du kender ikke Peter...

--
Christian

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 01-04-04 11:34

nospam@ebbesen.mail.dk (christian bech) writes:
>Du kender ikke Peter...

Nej, det gør jeg ikke - jeg konstaterer blot at han intet forkert gør i
denne tråd.
Jeg synes egentlig I skal holde jeres personlige uoverensstemmelser ud af
gruppen.
Gruppen plejer at være kendetegnet ved en venlig og ofte munter tone - det
skulle gerne fortsætte!

Fra : Christian Bech

Dato : 01-04-04 12:34

> [...]

> gruppen.
> Gruppen plejer at være kendetegnet ved en venlig og ofte munter tone - det

Gruppen er i lige så høj grad kendetegnet ved sine godmodige drillerier.

Ironi er kun sjovt, når der er nogen der ikke forstår den, men din
reaktion er simpelthen så voldsom, at jeg ikke vil køre den længere ud.

At læse mit indlæg som ondsindet kræver en antagelse om, at jeg skulle
være personligt fornærmet over at Peter var træt af at administrere
nogle maskiner, der overhovedet ikke egner sig som flerbrugersystem, og
det er jo absurd.

Selv i denne gruppe er der kun et par stykker, der har et så religiøst
forhold til Mac og jeg er bestemt ikke en af dem.

--
Christian

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 01-04-04 13:10

> [...]
>
>Ironi er kun sjovt, når der er nogen der ikke forstår den, men din
>reaktion er simpelthen så voldsom, at jeg ikke vil køre den længere ud.

Voldsom? Det er jeg da ked af - sådan var det ikke ment - syns bare ikke
om at kalde folk for troll på baggrund af noget der intet har med tråden
at gøre - intet andet.

> [...]
>være personligt fornærmet over at Peter var træt af at administrere
>nogle maskiner, der overhovedet ikke egner sig som flerbrugersystem, og

Jeg læser da ikke dit indlæg som ondsindet - hvor får du dog det fra?
Som skrevet før: der er ikke noget i Peters indlæg, der berettiger til
troll - men det var måske det der skulle forstås ironisk - det ville en
jo have tydeliggjort.

>Selv i denne gruppe er der kun et par stykker, der har et så religiøst
>forhold til Mac og jeg er bestemt ikke en af dem.

Nøhh, det har jeg såmænd heller ikke - ser heller ikke at det har noget
med sagen at gøre.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 01-04-04 20:48

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg læser da ikke dit indlæg som ondsindet - hvor får du dog det fra?

Nåh, Frank, du skal endelig ikke tage fejl af den ondsidede Bechd lidt
googling kan afsløre ham). Han _er_ slem, han forsøger at forgifte folk
med institutkaffe. Men vi er flere der har undgået hans angreb.

> Som skrevet før: der er ikke noget i Peters indlæg, der berettiger til
> troll - men det var måske det der skulle forstås ironisk - det ville en
> jo have tydeliggjort.

Det der med og kan Bechd da slet ikke finde ud af, gad vide om
han ikke sidder med et tsatur, som han har arvet efter Morten ?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 01-04-04 21:43

MichspostIKKE@puttekasse.invalid (Mich. Ottosen) writes:

> googling kan afsløre ham). Han _er_ slem, han forsøger at forgifte folk
> med institutkaffe. Men vi er flere der har undgået hans angreb.

Han forsøger ihærdigt at _undgå_ at forgifte folk med institutkaffe.
Det lykkes alt for godt, da det åbenbart er lykkedes ham at få dig til
at tro at det er det du selv vil.

Det er en konspiration!

Stem for oprettelsen af konspirationsgruppen!!

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 01-04-04 22:33

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Han forsøger ihærdigt at _undgå_ at forgifte folk med institutkaffe.
> Det lykkes alt for godt, da det åbenbart er lykkedes ham at få dig til
> at tro at det er det du selv vil.

Nej, du har ikke helt ret.
1) han kan også byde på noget espresso-noget (og det er vist ikke
forgiftet?)
2) Den onde Bechd og jeg er enedes om at mødes i 'ingenmandsland' (= en
neutral café i centrum af Århus, mit forslag er til stadighed Viggo)

> Det er en konspiration!

Ja, selvfølgelig. Bechd og jeg er indgået en slags våbenhvile m.h.t.
kaffetruslen (en slags masseødelæggelsesvåben, tror jeg), Men du er ikke
med !
(Nu er det så meningen, at du skal udbryde: "Åh, må jeg ikke komme med
til et møde på neutral grund?" Svaret er: Det må du da).

> Stem for oprettelsen af konspirationsgruppen!!

Tjah, tjoh, dét afhænger alene af, at du indrømmer, at Bechd er _slem_

Frank skal og må have sandheden at vide. Han er journalist.

P.S. Jeg er ganske forvirret ! Hvad er det nu, jeg tror, at du tror, at
jeg selv vil? Risikere noget voldsomt ved institutkaffe? Møde den onde
(Bechd) selv med åben pande? Opgradere til Panther (efter
forårsrengøring)?
Jeg er i åbenlys konflikt imellem opgradering og If it works don't fix
it !

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Peter Posselt Vester~

Dato : 07-04-04 13:06

Må vist hellere lige skride ind her inden mit indlæg får udløst en større
krig på ord!
Jeg tog så langt fra Christians ord anstødeligt - af 2 grunde:
1. Jeg kender Christian så kunne godt regne ud hvorfor han skrev det han
gjorde - synes forøvrigt det er hyggeligt at høre fra dig igen, Christian.
Send evt. en mail til min adresse så jeg kan få din rette adresse og ikke
denne nospam-tingest.
2. Jeg anede ikke hvad TROLL betyder. Blev nødt til at slå det op, men er
stadig ikke 100% sikker!

Men jeres indlæg blev vist også mere afdæmpede her til sidst (kan se at
diskussionen herfra handler om kaffe), så der er nok ingen skade sket!
Mvh. Peter
PS: Har nu bestilt spillet hos Office-Line, tak for tippet! De havde det
ikke hjemme men kan skaffe det. Og Christian: Spillet er selvfølgelig ikke
til mig selv - burde du have kunnet regne ud!

Fra : Christian Bech

Dato : 07-04-04 22:05

> [...]

> Send evt. en mail til min adresse så jeg kan få din rette adresse og ikke

Min nospam-adresse er naturligvis i flg. gældende RFC'er fuldstændig
gyldig.

> 2. Jeg anede ikke hvad TROLL betyder. Blev nødt til at slå det op, men er
> stadig ikke 100% sikker!

Det gik altså fuldstændig galt, da datalogistudiet kunne gennemføres med
en Windowsmaskine. Førhen på Unix var det MUDs og Usenet
eneste sjove de kunne lave og det bibragte da dem en form for kultur.

> Men jeres indlæg blev vist også mere afdæmpede her til sidst (kan se at
> diskussionen herfra handler om kaffe), så der er nok ingen skade sket!

Kaffebemærkningerne handler om, at jeg flere gange har inviteret på
institutkaffe på din gamle arbejdsplads, men der er aldrig nogen der har
gidet at møde op.

> PS: Har nu bestilt spillet hos Office-Line, tak for tippet! De havde det
> ikke hjemme men kan skaffe det. Og Christian: Spillet er selvfølgelig ikke
> til mig selv - burde du have kunnet regne ud!

Næ nej, det er vel til Ibens gamle Mac.

--
Christian

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 08-04-04 22:59

> [...]

> Kaffebemærkningerne handler om, at jeg flere gange har inviteret på
> institutkaffe på din gamle arbejdsplads, men der er aldrig nogen der har

Eftersom dine invitationer glimrede ved at mangle både tid og sted,
kan det vel ikke være den store overraskelse.

Når vi nu har den forlængede påskeferie overstået kan du jo prøve
igen...

Alternativt må du give Mich et navn på en kaffebar i Storcenter Nord.
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Christian Bech

Dato : 07-04-04 21:41

> [...]

> Voldsom? Det er jeg da ked af - sådan var det ikke ment - syns bare ikke
> om at kalde folk for troll på baggrund af noget der intet har med tråden

Det jeg opfattede som voldsomt, var din tolkning af, at der skulle være
personlige stridigheder involveret.

> Jeg læser da ikke dit indlæg som ondsindet - hvor får du dog det fra?

Måske ikke ondsindet, men det ville da ikke være pænt gjort at føre
personlige stridigheder ind i gruppen.

> Som skrevet før: der er ikke noget i Peters indlæg, der berettiger til
> troll - men det var måske det der skulle forstås ironisk - det ville en
> jo have tydeliggjort.

Jeg bruger meget sjældent smileys - ud fra filosofien om, at hvis ikke
man kan udtrykke sig klart uden brug af små dumme chattegn, så skal man
lade helt være. Det vil jeg så overveje.

Det var sådan set kun ment som et hip til en gammel kollega om hans
tidligere forhold til Mac'er. Det, at han ikke svarer, kan dog måske
godt tydes som om han virkelig er en troll.

--
Christian

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 02-04-04 10:44

MichspostIKKE@puttekasse.invalid (mich. ottosen) writes:
>Frank skal og må have sandheden at vide. Han er journalist.

Sandheden, intet mindre kan gøre det )

Det er rart at der er nogle der husker det