Panther font-problemer
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-03-04 16:30

Hejsa,

Jeg skrev tidligere om nogle problemer med bestemte fonte i Mac OS X
10.3 Det har plaget os lige indtil nu, hvor jeg forsøgte mig med
værktøjerne Font Cache Cleaner og DeepSix, som fjerner filer der
åbenbart er kendt for at skabe problemer.

Jeg er glad for at kunne sige, at det har hjulpet og vores problemer
med bl.a. Gill Sans, Eurostile og Franklin Gothic er forsvundet.
Problemet var, at der blev byttet fuldstændigt rundt på bogstaverne,
så dokumenter der brugte disse fonte så helt åndssvage ud.

Jeg har tidligere læst om Font cachen i 10.3, men har ikke bidt mærke
i, hvad symptomerne var; det skulle jeg nok have gjort

--
Mvh.
René Frej Nielsen