Formmail - offentlig
Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 26-04-04 08:14

Hej,
Jeg har fået ny udbyder som ikke understøtter Formmail. Findes der en
"offentlig" formail jeg kan benytte, så jeg ikke skal lave mine formulare
om?

Nils

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 26-04-04 09:02

"Nils Nyvang Bacher" <nils@nyvang-bacher-slettes.dk> wrote in news:408cb6a4
$0$255$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Jeg har fået ny udbyder som ikke understøtter Formmail. Findes der en
> "offentlig" formail jeg kan benytte, så jeg ikke skal lave mine formulare
> om?

Det tvivler jeg lidt på, da det jo vil betyde, at den vil kunne fungere som
et åbent mail-relay for udsendelse af spam. Jeg har tidligere haft en
formmail-applikation, som jeg åbnede for enkelte eksterne brugere, så det
kan være, at du kan få en aftale med en eller anden om at åbne deres
program for dig.

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : Per Rasmussen

Dato : 26-04-04 20:50

Nils Nyvang Bacher wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> Jeg har fået ny udbyder som ikke understøtter Formmail. Findes der en
> "offentlig" formail jeg kan benytte, så jeg ikke skal lave mine formulare

Jo da klik ind på http://www.hostedscripts.dk og opret dig som bruger, så
kan du derfra lave koden til din side..

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk