Problemer med link til Word Document
Fra : jr

Dato : 21-04-04 18:41

Jeg har et problem med at linke til word dokumenter på vores intranet
server.
Hvis jeg linker til dem gennem webserveren ala:
http://webserver/worddoc/dokument.doc
Kommer der først en boks op der spørger om jeg vil køre filen eller gemme
den. Når jeg vælger en af delene og trykker ok skriver den at den ikke kan
finde filen.
En ting der er lidt mystisk er at jeg nogle gange kan få det til at virke
ved at placere et link til filen i en html fil, men hvis jeg copy - paster
linket ind i addresse linien virker der ikke.

Det virkede fint på en anden webserver og jeg mener selv at både filstruktur
og IIS er blevet tildelt de nødvendige rettigheder. Kan det have noget at
gøre med at der er installeret Office på den nye server og ikke den gamle?
(Kan ikke selv se at dette skulle have indflydelse)

Fra : Per Rasmussen

Dato : 21-04-04 18:54

jr wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> gøre med at der er installeret Office på den nye server og ikke den gamle?
> (Kan ikke selv se at dette skulle have indflydelse)

Hjælpen er tætter på hvis du kommer med et link

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jr

Dato : 21-04-04 19:01

Lidt svært "intranet server"
Men jeg har jo givet et eksempel på hvordan linket ser ud.