Mus hen over tekst viser billede. Hvordan
Fra : Futte

Dato : 15-04-04 20:44

Hej
PÅ en hjemmeside har jeg flere linier med forskellig tekst. Nu vil jeg gerne
have at der kommer et nyt billede for hver tekst, når jeg køre musen henover
teksten. Jeg har ledt og prøvet en del, men intet virker. Er den en venlig
sjæl der vil hjælpe mig eller fortælle hvor jeg kan finde noget om problemet
jeg har.
Mvh Lars

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-04-04 13:27

Futte skrev:

> PÅ en hjemmeside har jeg flere linier med forskellig tekst. Nu
> vil jeg gerne have at der kommer et nyt billede for hver
> tekst, når jeg køre musen henover teksten.

Må vi se din side?

Det er lettere at hjælpe hvis man kan se hvad du arbejder med.

Se evt. om du kan bruge følgende links til noget:

<http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/dias.asp>

<http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/musover.asp>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Dino

Dato : 16-04-04 14:33

Den 15-4 2004 skrev Futte i dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> virker. Er den en venlig sjæl der vil hjælpe mig eller fortælle hvor
> jeg kan finde noget om problemet jeg har.

Måske kan du bruge noget herfra?
Pure CSS popups <http://www.meyerweb.com/eric/css/edge/popups/demo2.html>

--
Dino