CSS2 problem Internet Explorer
Fra : Martin Koch Andersen

Dato : 13-04-04 06:20

Hej,

http://925.dk/exp.phtml

Nogle der kan gennemskue hvorfor overskriften på den boks ('Subscribe
for news' - på en orange baggrund - over email input feltet) ikke
vises i Internet Explorer?

Det virker fint i Mozilla.

Det virker også, hvis jeg fjerner alle <div clas='row'>'s elementer.
Eller hvis jeg sætter float: left i #newsletter_box. Men sidstnævnte
kan jeg af andre grunde ikke gøre.

I kan se det felt jeg snakker om bl.a., hvis i med musen markerer hele
boksen.

På forhånd tak for input.

--
Martin - http://925.dk
"Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars."

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-04-04 09:01

Martin Koch Andersen skrev:

> Nogle der kan gennemskue hvorfor overskriften på den boks
> ('Subscribe for news' - på en orange baggrund - over email
> input feltet) ikke vises i Internet Explorer?

Det er - så vidt jeg kan se - IE's peekaboo-bug du oplever. Den er
beskrevet her:

   <http://www.positioniseverything.net/explorer/peekaboo.html>

(på siden er det også vist hvordan man løser visningsproblemet).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin Koch Andersen

Dato : 13-04-04 09:49

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> [...]
>
> <http://www.positioniseverything.net/explorer/peekaboo.html>
>
> (på siden er det også vist hvordan man løser visningsproblemet).

Tak for linket. 'Holly hack' løste problemet.

http://www.positioniseverything.net/explorer/threepxtest.html