vejrudsigt på webside???
Fra : Flemming Kyhn

Dato : 06-04-04 18:49

Hej
Er der nogen der ved hvordan man får en lokal vejrudsigt på sin webside, jeg
har på andre sider set at man har det.

/Flemming

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-04-04 19:47

Flemming Kyhn wrote:
> Hej
> Er der nogen der ved hvordan man får en lokal vejrudsigt på sin
> webside, jeg har på andre sider set at man har det.

Det er formentlig noget, du skal snakke med DMI om.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : from south

Dato : 06-04-04 20:08

Hej Flemming.
"Flemming Kyhn" <kyhn@f-kyhn.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen der ved hvordan man får en lokal vejrudsigt på sin
webside, jeg
> har på andre sider set at man har det.
>
> /Flemming

Ved ikke dit område, men bor du hvor TV2EAST er, så kan du få
vejrudsigten fra dem. Ved ikke om andre af de regionale har denne
service. Mvh Knud