alternativ til html-kit
Fra : rasmus carlsen

Dato : 02-04-04 16:08

Jeg har længe brugt html-kit men er på jagt efter et alternativ. Hvilket?
Jeg skal til at rode med noget php ..

ras

Fra : Per Rasmussen

Dato : 02-04-04 16:57

rasmus carlsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Jeg har længe brugt html-kit men er på jagt efter et alternativ. Hvilket?
> Jeg skal til at rode med noget php ..
>
> ras

TSW webcoder - som er gratis hos tsw.dk

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 08-04-04 10:49

rasmus carlsen skrev:
> Jeg har længe brugt html-kit men er på jagt efter et alternativ. Hvilket?
> Jeg skal til at rode med noget php ..

Tjah - jeg gik over til html-kit i forbindelse med php-arbejde, men det
skal du selv bestemme.

PHPed er rimeligt god, men har ikke mulighed for at arbejde direkte på
serveren, en feature ved html-kit som gør den meget velegnet til
php-arbejde efter min mening

mvh

Jesper Brunholm

--