Bestemt størrelse med CSS
Fra : Klaus Christensen

Dato : 24-03-04 20:52

Kan man ikke bestemme en størrelse med CSS, så der kommer
scrollbar på, hvis der er for meget tekst...

Skal man lave en tabel eller lign??

Måske er spørgsmålet latterligt, men jeg er ny i faget, så bær
over med mig... He he

Mvh Klaus Christensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 24-03-04 20:55

Klaus Christensen wrote:

> Kan man ikke bestemme en størrelse med CSS, så der kommer
> scrollbar på, hvis der er for meget tekst...

Det er width, height og overflow, du skal have fat på:

#box {
   width: 500px;
   height: 400px;
   overflow: auto;
}

højden, kommer der scrollbars alt efter behov.</p>

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/

Fra : Klaus Christensen

Dato : 24-03-04 21:07

Anders Thorsen Holm wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> Anders Thorsen Holm http://www.daimi.au.dk/~zoolook/
>
> Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!

Tusind tak for hurtigt svar!

Det duer... Yeah!

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 24-03-04 21:10

Klaus Christensen wrote:
> Tusind tak for hurtigt svar!
> Det duer... Yeah!

Velbekomme. Hvis du vil gøre lidt til gengæld, må du meget gerne tage
et kig på <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>