Tip Top Trafik ?
Fra : HCW

Dato : 28-04-01 20:41

Hej NG

Da jeg regner med at starte på MC teori på mandag vil jeg lige høre om der
er nogen der har erfaringer (gode/dårlige) med Tip Top på Frederiksberg.

Jeg glæder mig til at se jer derude.

Hans Christian

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 28-04-01 22:52

HCW <hcw@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cf674$1hr6$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> er nogen der har erfaringer (gode/dårlige) med Tip Top på Frederiksberg.

Jeg tog pappet der og det kan kun anbefales. Kørelæren Lars er for sej.

Jesper
CX500

Fra : Claus Lorentzen

Dato : 29-04-01 15:13

Helt enig, jeg tog selv pappet sidste år hos Lars.

Hvordan der er nu, ved jeg ikke, Lars Jørgensen
er der ikke mere.

--

Claus
XJ600N (94)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Claus Lorentzen

Dato : 29-04-01 15:19

P.S. han er vidst nok begyndt hos AZET i Lyngby:

http://www.dku.dk/k/michael.jensen.htm

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 29-04-01 00:39

> Da jeg regner med at starte på MC teori på mandag vil jeg lige høre om der
> er nogen der har erfaringer (gode/dårlige) med Tip Top på Frederiksberg.

Kæresten tog kørekort der sidste år - dog afdelingen hér i Århus.

Kun positive ting at sige. Jeg var lige inde og hilse på hendes kørelærer en
dag jeg hentede hende - meget rar og reel fyr.

Mvh
Steen

Fra : Brian

Dato : 29-04-01 09:31

Jebs fed "skole".
DEt var oxo dem der blev jordet ar "Kørerlærerkartellet her i århus.Fordi de
var for billige i forhold til de andre.

Brian

--
**** W.A.F ****

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 29-04-01 13:58

> DEt var oxo dem der blev jordet ar "Kørerlærerkartellet her i århus.Fordi
de
> var for billige i forhold til de andre.

....men deres undervisning er alligevel i orden. Synd at man skal jordes af
et "monopol".

Mvh
Steen

Fra : Janus

Dato : 30-04-01 08:06

Jeg tog også pappet der med Lars som kørelære, men et halvt år efter hvor en
af mine venner skulle til at tage kortet, fandt vi ud af at Tip Top blev
pisse dyr han valgte byens trafikskole i Gentofte. Men hvordan er priserne
nu skal jeg ikke kunne sige.

Janus

HCW <hcw@mailme.dk> skrev i en news:9cf674$1hr6$1@news.cybercity.dk...