jeg cykler 8 km
Fra : ccr

Dato : 28-04-01 20:21

Selvfølgelig taber man sig ved at cykle 8 km fremfor at tage bussen.
Lars Klingenbergs har vidst tabt for meget fedtvæv omkring hjernen
Scenarium 1. Jeg tager bussen.
Scenarium 2. jeg cykler 8 km.

Jeg forstår godt din teori, den er jo indlysende. Men ikke at redegøre
for den medfølgende metaboliske effekt syntes jeg er mangelfuldt.

ccr.

Fra : Lars Klingenberg

Dato : 28-04-01 20:42

> [...]
>
> Jeg forstår godt din teori, den er jo indlysende. Men ikke at redegøre
> for den medfølgende metaboliske effekt syntes jeg er mangelfuldt.
Jeg har ingen anelse om, hvad du har gang i??? Du må præcisere nærmere hvad
du ønsker med dine indlæg...
Lars Klingenberg
stud.scient. i idræt
[lklingenberg@ifi.ku.dk]

Fra : ccr

Dato : 28-04-01 20:52

Var sætningen for svær ???.

At tage sin cykel er bedre end at tage bussen. ??.

Fra : Lars Klingenberg

Dato : 29-04-01 09:50

> Var sætningen for svær ???.
Nej, det jeg undrede mig over var mere placeringen og ordlyden af dine
indlæg, men jeg fandt ud af at det var svar på tidligere indslag - det
fremgik bare ikke så tydeligt, så derfor havde jeg svært ved at forstå nogle
af dine kommentarer. Og så brød jeg mig ikke specielt om din facon at
besvare andres (i dette tilfælde mit) indlæg på. Hvis du har en anden mening
er det fint for mig, men derfor kan man godt holde en udholdelig tone...
Lars Klingenberg
stud.scient. i idræt
[lklingenberg@ifi.ku.dk]