Hvilken musik brugt i Tæskeholdet? (James ~
Fra : Søren Rohde

Dato : 28-04-01 17:25

Hej,

Jeg kom lige i tanker om den skægge melodi som Jan Gintberg brugte som
underlægning for sin hysterisk morsomme oplsæsning af adressen til
programmet. Det er noget instrumenatlt a la James Lastog den starter med en
række slag på en store tromme som ved rigtig Schlager musik. Den blev brugt
i Drew Carrey show her forleden - derfor kom jeg i tanker om den.

Kan nogen hjælpe (og ved hvor man evt. kan downloade blot en del af den?)

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

Fra : Kristian Amby

Dato : 29-04-01 09:32

On Sat, 28 Apr 2001 18:25:12 +0200, "Søren Rohde"
<soren_rohde@get2net.dk> wrote:

> [...]
>i Drew Carrey show her forleden - derfor kom jeg i tanker om den.
>
>Kan nogen hjælpe (og ved hvor man evt. kan downloade blot en del af den?)

Afslutningssangen, hvor de synger om at "nu er det fredag og nu skal
de feste" er af Bent Fabricius-Bjerre. Den er fra en tidligere
TV-udsendelse, der hed "Pusterummet". Den er på hans nye CD "Mit Livs
Melodi"

Mvh
Kristian Amby

Fra : Mikkel Andersen, Esq~

Dato : 29-04-01 10:03

"Søren Rohde" <soren_rohde@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i Drew Carrey show her forleden - derfor kom jeg i tanker om den.
>
> Kan nogen hjælpe (og ved hvor man evt. kan downloade blot en del af den?)

Jeg kommer med et bud: Alpert, Herb, & Tijuana Brass - A Taste of Honey!

Mvh
Mikkel

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 29-04-01 15:32

Jep, Mikkel har ret - det er den.

Jeg hentede den lige på Napster..

Hilsner,
Mads.

Fra : Søren Rohde

Dato : 29-04-01 18:47

Ja sørme - lige i øjet. Mange tak for den hurtige respons! Nu er jeg helt
klar til endnu en uge.

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk