Rhodos
Fra : Jona og Poul Erik Je~

Dato : 28-04-01 17:26

Vi skal for første gang til Rhodos. Ønsker oplysninger om gode spisesteder -
gerne lokale, udflugter m.v.
Vi skal bo i Rhodos by.
Jonna og Poul Erik

Fra : mobo

Dato : 28-04-01 17:44

Hej...
Der er Lindos, hvilket er er besøg værd... Man kommer derhen med bus fra
Rhodos gamle by.. Hvis man er heldig at komme til rhodos på det rigtige
tidspunkt kan man se store mængder sommerfugle i sommerfugledalen, hvilken
også kan nåes med bus fra den gamle by..
God tur...

Morten

Jona og Poul Erik Jensen <nma3199@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ceqnq$11s8$1@news.cybercity.dk...

Fra : trine

Dato : 29-04-01 08:47

Hej ...
Jeg var på Rhodos for 3 år siden.....og i kan godt glæde jer!!
Det er en pragtfuld ø....mht til spisesteder kan jeg anbefale at i tager op
i den gamle by....jeg kan ikke huske hvad restauranten hedder, men den
ligger på 1.sal....på den store plads med det store springvand......

/Trine

Fra : B.

Dato : 29-04-01 11:46

Hej Jonna og Poul Erik

Jeg var på øen sidste sommer, og hvis i er "vandhunde" vil jeg helt klart
anbefale jeg at leje en bil, også køre til øens sydligste punkt.
Her er den fineste sandstrand, og det er rigtig fedt at snorkle.
Det blæser dog en del, og pas på strømmen den er temmlig stærk.
Det kaldes nemlig også surfernes paradis !!.

Mht. mad, vil jeg hvis jeg var jer, tage et stykke ud for byen.
Gerne ind mod øens midte, da prisen falder, og maden efter min mening stiger
i kvalitet .

Det er da helt klart at Rhodos by er en stor attraktion i sig selv,
men jeg må sige at 1 dag i byen var nok for os (For meget røg og møg) !.
Vi boede selv tæt på Lindos.

Det er på østkysten af øen det er mest attraktivt, mht. til badning og dase
ferie.
Vestkysten er mere rå og barsk.

Sommerfugledalen, De 7 kilder og de små klostre/borge kan også anbefales
hvis man er til
den slags (Det er vi ) .

Brian.

Fra : Jele

Dato : 29-04-01 17:00

Hej Jonna & Poul Erik

På min side www.greek-travel.dk
kan I finde et par gode spisesteder i den Gamle By
- god tur.

M.v.h.
Jele