Banjo-bolte 10x1
Fra : finn sander

Dato : 28-04-01 17:11

Jeg er klar over at dette ikke er den blå avis,,,,,, men jeg mangler to stk
bajobolte en/enklet og en dobbelt i 10x1mm. Det syntes umuligt at opdrive
og div forhandler der feks. sælger Brembo mastercylender , har dem ikke selv
om Brembo er med 1 mm. stigning , så hvis nogen ved hvor de "føres" så svar
tak!
FS

Fra : Armand

Dato : 28-04-01 20:53

finn sander <rc30@wanadoo.dk> skrev i en
> [...]
ikke selv
> om Brembo er med 1 mm. stigning , så hvis nogen ved hvor de "føres" så

Prøv at slå op i de gule sider og find den nærmeste
Hydraulik-leverandør!!

--
Armand.