Efterlyses: The Big Bang + JungleBurger (t~
Fra : Archangel

Dato : 28-04-04 21:38

For mange, mange år siden, så jeg ovenstående 2 tegnefilm, og kunne
godt tænke mig at se dem igen. Men det er ikke lykkes mig at finde
nogen oplysninger om de findes på DVD. Er der nogen af Jer der ved om
de kan fåes, eller hvilke muligheder der er for at få fat i dem på
dvd-medie

På forhånd tak

Arch

Fra : Juggernaut

Dato : 28-04-04 21:39

"Archangel" <Arch@angel.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen oplysninger om de findes på DVD. Er der nogen af Jer der ved om
> de kan fåes, eller hvilke muligheder der er for at få fat i dem på

Jeg leder også selv efter dem men tror desværre ikke at de er udgivet. Det
tætteste er Imdb.

http://imdb.com/title/tt0086964/

-Juggernaut

Fra : Archangel

Dato : 28-04-04 21:50

>Jeg leder også selv efter dem men tror desværre ikke at de er udgivet. Det
>tætteste er Imdb.
>
>http://imdb.com/title/tt0086964/
>
>-Juggernaut

Ja, har selv være der omkring...

Det nærmeste jeg er kommet endnu er for et par mdr. siden i VHS
udgaver på EBay. Men da jeg helst vil have DVD var jeg ikke
interesseret. Men det kunne ende med at man skulle få fat i VHS, og se
om man kan smide dem over på en dvd skive

Arch

Fra : Mythos

Dato : 29-04-04 00:22

> [...]
> nogen oplysninger om de findes på DVD. Er der nogen af Jer der ved om
> de kan fåes, eller hvilke muligheder der er for at få fat i dem på

Er det denne her du leder efter ?
http://www.moviegoods.com/movie_product.asp?master_movie_id=21764

Kim Larsen

Fra : Archangel

Dato : 29-04-04 13:36

>Er det denne her du leder efter ?
>http://www.moviegoods.com/movie_product.asp?master_movie_id=21764
>
>Kim Larsen

Hej Kim

Nej det er det desværre ikke. Du kan se hvilke film det er på IMDB:

The Big Bang = http://www.imdb.com/title/tt0086964/
JungleBurger = http://www.imdb.com/title/tt0073691/

Mvh

Arch