Skift af strenge
Fra : MVJ

Dato : 28-04-04 21:16

Hej

Jeg står over for at skulle optræde med et nummer i morn og min strenge
(guitar) er ved at være et par måneder gamle men de lyder stadig rigtig
godt. Men vil det være en smart ide at skifte nu så man undgår riskoen for
de sprænger eller er riskoen så lille at de nok ikke gør det. Jeg har haft
dem i brug i ca 3 måneder og spiller min. 1 time hver dag og ofte mere.

MVH
MVJ

Fra : I8NY

Dato : 28-04-04 22:42

"MVJ" <mvj@adslhome.nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem i brug i ca 3 måneder og spiller min. 1 time hver dag og ofte mere.

Tre måneder?!
Se at få sliftet de strenge.:)
Har du aldrig glædet dig over den friske lyd af helt nye strenge.
Det vil give det du spiller et pift,så det lyder af lidt mere.
Det er min erfaring.

Held og lykke-fyr den af!:)

Mvh I8NY
"Succes er en utilgivelig synd mod medmennesket"
Ambrose Bierce