Outlook 2000: Vise billeder i indholdsrude~
Fra : Jane

Dato : 28-04-04 20:55

Kan billeder ikke vises i indholdsruden i Outlook 2000, på samme måde som i
Outlook Expres? Jeg kan ikke finde det i Outlook 2000, og jeg synes det er
temmelig bøvlet at vedhæftede billeder skal åbnes én for én i stedet for at
jeg kan se dem i selve mailen i indbakken.
Hilsen Jane

Fra : Jane

Dato : 29-04-04 10:15

"Jane" <jmoustgaard@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hilsen Jane
>
> I mellemtiden har jeg fundet ud af at det kun er billeder afsendt som
vedhæftede filer jeg ikke kan se. Hvis de er sendt som Indsæt billede kan
jeg se dem i indholdsruden?
Hilsen Jane

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-04-04 10:20

Den 29 apr 2004 mumlede Jane noget i denne stil:

> vedhæftede filer jeg ikke kan se. Hvis de er sendt som Indsæt
> billede kan jeg se dem i indholdsruden?

Det er desværre den måde som det er. Billede vises kun inline hvis de
er indsat i HTML fokumenter. De kan ikke vises automatisk som i OE.

--
Palle Jensen