fritid og e-butik
Fra : Maria

Dato : 28-04-04 19:30

Jeg havde overvejet at oprette mig en e-butik som noget
fritidsbeskiftigelse.
Hvor meget må man tjene inden man skal betale skat af det?
Hvor opretter jeg en gratis e-butik?

Nogen som har erfaringer med ovenstående.

--
Maria

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-04-04 20:12

On Wed, 28 Apr 2004 20:30:11 +0200, Maria
<mariahansen4800@hotmail.comfjern> wrote:

>Jeg havde overvejet at oprette mig en e-butik som noget
>fritidsbeskiftigelse.
>Hvor meget må man tjene inden man skal betale skat af det?

0 kr
Flemming Jacobsen

Fra : Bob

Dato : 28-04-04 20:28

Hmme..
-tror snart det eneste i Kongeriget Danmark
som er skattefrit at lave penge på, er den
fortjeneste du score via ejendomshandel

Hilsner
Bob

Fra : Niels Henriksen

Dato : 29-04-04 08:16

"Maria" <mariahansen4800@hotmail.comfjern> wrote in message
newsr66i0llz9imcdc@news.sletfjong.dk...
> [...]
> Hvor meget må man tjene inden man skal betale skat af det?
> Hvor opretter jeg en gratis e-butik?
>
> Nogen som har erfaringer med ovenstående.

Du skal betale skat af dit overskud.

En gratis e-butik kan du få på www.onlinesalg.dk, men den løsning er meget
skrabet. Selv er jeg ved at lave så man kan leje en butik for 149 kr om
måneden incl. onlinebetaling ;)

--
Niels Henriksen

Fra : Maria

Dato : 29-04-04 14:34

> [...]
> meget
> skrabet. Selv er jeg ved at lave så man kan leje en butik for 149 kr om

Hej.

Hvor finder du denne løsning henne?
Skal lige se hvad det er for noget, og se om det er noget jeg har lyst til
inden jeg kaster mig ud i mine drømme.

--
Maria

Fra : Morten

Dato : 29-04-04 09:57

Du skal betale skat af alt som du tjener, men du behøver i at blive
momsregistret før du omsætter for 50.000 kr

Morten