Mangler film-titel
Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 28-04-04 17:19

Hej!

Jeg hørte Radio 2 i morges, hvor de havde en film-quiz. Man skulle gætte en
film, udfra et lydklip fra en film. Jeg kunne desværre ikke vente på at høre
resultatet af konkurrencen, men her er hvad jeg løst husker fra klippet:

"Your secretary left a cigarette burning"
"She always does that. Why don't you make an appoinment and come back in an
hour?"

Og så får han ellers nogle bank, og siger vist at hans navn er Julio
Iglesias.... Noget i den retning foregår den Nogen der har titlen?

Vhils Morten

Fra : Morten Steen

Dato : 28-04-04 17:32

> Og så får han ellers nogle bank, og siger vist at hans navn er Julio
> Iglesias.... Noget i den retning foregår den Nogen der har titlen?

Det er da vist "Get Shorty". Hvor Gene Hackman får besøg af Delroy Lindo.
Fantastisk film, i øvrigt.

Morten