Teksten til Johnny Reimars Sikke'n fest ..~
Fra : Anders Wolf Christia~

Dato : 28-04-04 15:18

Inden jeg går på biblioteket eller andre lignende drastiske tiltag, som
kræver jeg bevæger mit korpus, ville jeg lige høre om nogen kan skrive
teksten eller har link til denne Johnny Reimar sang?

Håber i kan hjælpe.

MVH
Anders

Fra : Lars Raaby

Dato : 28-04-04 20:52

Anders Wolf Christiansen skrev bl.a.:
> Inden jeg går på biblioteket eller andre lignende drastiske
> tiltag, som kræver jeg bevæger mit korpus, ville jeg lige høre
> om nogen kan skrive teksten eller har link til denne Johnny
> Reimar sang?

Hvilken sang?

--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.

Fra : Sune Salminen

Dato : 29-04-04 22:46

Lars Raaby wrote:

> Hvilken sang?

Viser din newsreader ikke emnelinjer?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-04-04 21:07

Sikken fest vi har haft nu i nat
åh ja åh ja åh
Klokken var fem da vores gæster gik hjem
og de sang
åh ja åh ja åh
Sikken fest vi har haft nu i nat
åh ja åh ja åh
Propperne sprang
og alle fested' og sang
og der var jubel natten lang

Naboen ved siden af
kom til min dør og sagde:
"Må vi få nattero"
Jeg sagde: "Kom ind I to"
men de sang i kor da de sku' gå
med brandert og pyjamas på

[...]

Det pæne mågestel
tog gulvet med et smæld
da vægten blev for stor
på vores spisebord
for store Jensen han stepped' der og gled
og lysekronen ramled ned

[...]

Og politiet kom
men de syntes rigtig om
lidt fest og ramasjang

[...]