RUST!!!!
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 28-04-01 16:55

Det evige problem... hvad gør man mod rust?? når man ser rusten er ved at
komme, er der så noget man kan gøre for at stoppe den i tide???

Kim J

Fra : Bo, vfr750f

Dato : 28-04-01 17:18

> Det evige problem... hvad gør man mod rust?? når man ser rusten er ved at
> komme, er der så noget man kan gøre for at stoppe den i tide???
slibe skidtet væk og lakerer eller wd-40
og altid tørre den efter en tur i regnvejr.
mvh
Bo Thomsen
vfr750f-g
b.bt@worldonline.dk
fjern . i email adr.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-04-01 20:25

Slid området ned, mal det med grunder, helst pensel, og så med den farve det
skal have.

Dette er den rigtige måde at gøre det på, jvf min kammerat som er
autolakerer.

Thomas Jensen
XJ 600s div ´96

"(De fleste) Motorcyklister er sgu mere fornuftige ! "