Råd til horror, independent, gore og suspe~
Fra : Kenneth F

Dato : 28-04-04 09:12

Jeg har kigget lidt rundt på nettet, og fundet en del film som ser
yderst interessante ud. Jeg vil gerne høre jeres mening om de er noget
værd, og om i har andre ideer til film i samme genre. Her kommer de:

"Exorcism" af Jess Franco
"Nekromantik" af Jörg Buttgereit
"Nekromantik 2" af Jörg Buttgereit
"Faces of Death" af Conan le Cilaire
"Das Komabrutale Duell" af Heiko Fipper
"Zombie Flesh Eaters 2" af Lucio Fulci

Glæder mig til at høre fra jer

MVH
Kenneth

Fra : Morbid Angel

Dato : 28-04-04 12:41

On 28 Apr 2004 01:11:43 -0700, marrerit@hotmail.com (Kenneth F) wrote:

> [...]
>yderst interessante ud. Jeg vil gerne høre jeres mening om de er noget
>værd, og om i har andre ideer til film i samme genre. Her kommer de:

www.uncut.dk kan du læse om en masse af den slags film

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Morten DH

Dato : 28-04-04 14:30

"Kenneth F" <marrerit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> yderst interessante ud. Jeg vil gerne høre jeres mening om de er noget
> værd, og om i har andre ideer til film i samme genre. Her kommer de:

Hvis du er til genren er det gode indslag, jeg synes dog Nekromantik 2 var
jævnt kedelig og har stadig ikke fået set Exorcism; men er jo Franco fan

Du skal være opmærksom på Das Komabrutale Duell er en "ægte" amatørfilm, som
får Braindead til at ligne noget filmet af Sergio Leone... Det er altså
instuktøren og hans venner som leger med et videokamera; men absolut ikke
uden vision...

Fra : this guy

Dato : 29-04-04 07:46

I recommend a very graphic mondo video called TRUE GORE from 1987, directed
by Dixon Causey. It's much more intense than Faces of Death! It appears on
eBay from time to time.

Cheers,
Brad

Check out Movie Trades: http://www.aimoo.com/forum/freeboard.cfm?id=558917

Fra : Jesper

Dato : 02-05-04 12:38

Kenneth F <marrerit@hotmail.com> wrote:

> [...]
> yderst interessante ud. Jeg vil gerne høre jeres mening om de er noget
> værd, og om i har andre ideer til film i samme genre. Her kommer de:

Skal der være lidt mere klasse over det så gå efter Michele Soavis film:

Delia/Stage Fright
La Chiesa/The Church
La Setta/The Sect
Dellamorte Dellamore/Cemetary Man
--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton