Hvem f..... er Joe Carnahan
Fra : David Schjelde

Dato : 27-04-04 18:43

Jeg kan på imdb.com se at Joe Carnahan skal indstruere M:I-3.

Og så må jeg gå til bekendelse og spørge hvem i alverden er han?

Jeg kan se han har lavet et par film m.m. men det er ikke noget jeg kender.
Er han kult eller hvorfor er han valgt til at instruere?

Og er jeg den eneste der har tænkt over at M:I filmene indtil nu følger
Alien filmenes udvikling: 1'eren var thriller og 2'eren var action? Måske er
Joe Carnahan så den nye David Fincher........

Mvh
David

Link til Joe Carnahan på imdb.com: http://www.imdb.com/name/nm0138620/
--
Fjern "nyheder" i mailadressen ved svar til denne.

Fra : Peter Larsen

Dato : 27-04-04 19:50

"David Schjelde" <schjeldenyheder@mailme.dk> wrote in message
> [...]
er
> Joe Carnahan så den nye David Fincher........

Hvilket da ville være herligt da hollywood godt kunne bruge lidt flere
instruktøre af hans kaliber :]

Fra : M.Andersen

Dato : 27-04-04 21:23

"> > Jeg kan på imdb.com se at Joe Carnahan skal indstruere M:I-3.

> kender.

Måske
> er

Måske ikke af Finchers kaliber, men se Politifilmen NARC som er en ret habil
sag og på baggrund af den blev han hyret til MI3. Filmen kom direkte på
Video/dvd her i DK.
Mikael