Gaaamel video med Dire Straits...fra 1992,~
Fra : Anders Schroeder

Dato : 27-04-04 15:09

Jeg mener at DR sendte en 3 timer lang koncert med Dire Straits engang
i 1992. Jeg er overbevist om at der er nogle die-hard fans derude, der
har den liggende, og dén vil jeg godt betale en slat for en kopi af...

Mvh

Anders Schrøder

Fra : iddqd

Dato : 27-04-04 23:49

Anders Schroeder wrote:
> Jeg mener at DR sendte en 3 timer lang koncert med Dire Straits engang
> i 1992. Jeg er overbevist om at der er nogle die-hard fans derude, der
> har den liggende, og dén vil jeg godt betale en slat for en kopi af...

Jeg kan ikke prale af at havde en tre timers Dire Straits koncert fra
1992, men tilgengæld kan jeg da bidrage med lidt minder fra dengang

Jeg var til deres koncert i Gentofte det år og jeg kan stadig huske
hvodan de på et tidspunkt måtte jamme til Olé, Olé, Olé fordi publikums
jubel bare gik over i ren sang - det var vidst aftenen inden
EM-semifinale i bold. Super koncet forøvrigt og stemningen var bare helt
fantastisk, selv vejret var godt.

Mvh

Bruno

PS. Jeg har vist en 2 timers koncert et sted fra dengang, men hvor den
er optaget fra aner jeg ikke.

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.