Roastbeef , hjælp :-)
Fra : Brian Kristiansen

Dato : 28-04-01 16:21

Hej

jeg skal (for første gang) lave en Roastbeef (steg)

Den vejer 1200 g, nogen (gerne meget detaljeret) gode råd (opskrift), på
hvordan jeg får et godt resultat ?

Mvh

brian

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-04-01 21:09

> jeg skal (for første gang) lave en Roastbeef (steg)

Hvorfor poster du den i ikke-relevante grupper når du kender den
rigtige?????????
(bla. postet i news:dk.familie.barn )

R. Ilsøe

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 28-04-01 22:34

Fra : Margit & Sv. Aa. Jen~

Dato : 28-04-01 22:40

Se svaret, jeg fejlagtig har sendt til Ilsøe.
Margit

Brian Kristiansen <briank@(nospam)superbruger.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cen9q$t35$1@news.cybercity.dk...

Fra : Brian Kristiansen

Dato : 28-04-01 22:35

Hej

lol, sikke et rod jeg har skabt

mvh

brian

Fra : coppi

Dato : 29-04-01 18:43

"Brian Kristiansen" <briank@(nospam)superbruger.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg skal (for første gang) lave en Roastbeef (steg)
>
> Den vejer 1200 g, nogen (gerne meget detaljeret) gode råd (opskrift), på

Hej Brian
Hvis du ikke allerde har spist den roast,så kommer her en opskrift,der er
børnesikret.Og som jeg også bruder til oksefteg.
Du bruner roastbeefen på alle sider på en meget varm pande med margarine.
Derefter tager du et stegetermomter,stikker det ind i den tykkeste ende.
Så stiller du dyret i ovnen,indtil temperaturen er ca. 62-65 grader.Altså på
termometeret.

Nu kommer det vigtigste:du tager dyret ud og pakket det ind i staniol og et
par viskestykker.
Så skal denhvile mindst 1 time og gerne længere.
Hvis du skal spise det koldt stiller du det bare i køleskabet efter et par
timer.

denne opskrift er garanteret idiotsikret.>

Med venlig hilsen coppi