Adresser på topinstruktører
Fra : OHJ

Dato : 26-04-04 20:32

Er der nogen som har kontaktadresser eler email-adresser til følgende
filminstruktører:

Steven Spielberg, Bille August og Roman Polanski - eller andre
topinstruktører, som Ingmar Bergmann, Mel Gibson og Oliver Stone etc.

VHJ
OHJ

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-04-04 21:40

http://www.seeing-stars.com/Live/StarsAddresses_A.shtml

Fra : Peter Lind

Dato : 27-04-04 09:43

OHJ wrote:
> [...]
>
> Steven Spielberg, Bille August og Roman Polanski - eller andre
> topinstruktører, som Ingmar Bergmann, Mel Gibson og Oliver Stone etc.

Danske filmfolk kan du finde via Det Danske Filminstitut, f.eks.
http://www.dfi.firmainfo.dk/resultat.php3?kode=INST&kriteriernavn=ct&navn=bille+august&kriterierfag=ct&faginfo=&kriteriertele=ct&tele=&kriterieremail=ct&email=&kriterierhjemmeside=ct&hjemmeside=&kriterierpost=eq&post=&sorteringsfelt=last&sorteringsraekkefolge=ascending

Den klipper sikkert linket over, men ellers så start søgningen på:
http://www.dfi.firmainfo.dk/

Udlændingene ved jeg ikke hvordan man finder, men de skal stort set altid
kontaktes via en agent. Der findes nogle whoswho bøger for den amerikanske
filmbranche, men hvor ved jeg ikke.

Peter Lind

Fra : Gromit

Dato : 27-04-04 17:25

Brug The Hollywood Creative Directory... som er en fagbog folk i branchen
bruger.