Vis mail som læst
Fra : Mads TJ

Dato : 26-04-04 18:47

Hej,

Jeg vil gerne have min Microsoft Outlook 2003 til at vise mails, som man har
klikket på som værende læst, uden at man behøver at klikke på andre.

Det store problem er, når jeg kun har én mail i den pågældende mappe, som
samtidig er ulæst. Så kan jeg nemlig ikke "klikke den af" som værende læst.

Mvh

Mads TJ

Fra : rjtele2

Dato : 26-04-04 21:09

jeg ved ikke om jeg forstår spørgsmålet, men hvad med ctrl+Q når du står på
den mail du vil have vist som læst ?

Fra : Mads TJ

Dato : 26-04-04 21:39

"rjtele2" <kfhkshd@ssffasdfj_invalid.dk> wrote in message
> jeg ved ikke om jeg forstår spørgsmålet, men hvad med ctrl+Q når du står

> den mail du vil have vist som læst ?

ja, det er præcist det, jeg søger.. men kan man ikke gøre det automatisk??
jeg synes at erindre, at outlook (måske i outlook express) kan indstille, at
den mail, man står på, vises som læst efter et vist antal sekunder.. jeg
kunne jo så løse mit problem ved at sætte sekunderne til 0..??

Mvh
Mads TJ

Fra : csm

Dato : 27-04-04 09:43

prøv tools/options/other/preview pane

Fra : Mads TJ

Dato : 27-04-04 10:41

> prøv tools/options/other/preview pane

juhuu.... det var lige præcist DET..
tusind tak for hjælpen...hold fast, hvor har det irriteret mig i herrelang
tid.. :o/