Hvilke box set ?
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 26-04-04 18:15

Fra : Sulley

Dato : 26-04-04 18:31

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-04-04 19:54

Sulley wrote:

> - Band Of Brothers
> - Alien
> - Godfather
> - Tilbage Til Fremtiden
> - Indiana Jones
> - Pink Panther

Og så lige FOTR, TTT & ROTK :)

Og Blade Runner boksen når den engang kommer <savle.avi>...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-04-04 19:58

Kim Voss Schrader wrote:

> Og Blade Runner boksen når den engang kommer <savle.avi>...

Tror du selv at den gør det? :)

Sålænge Jerry Perenchio skal være et umuligt pattebarn, kommer den nok
ikke :(

http://www.brmovie.com/BR_Special_Edition.htm

/David

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-04-04 20:14

Hej!

David Rasmussen wrote:

> Tror du selv at den gør det? :)

Ja da :)

> Sålænge Jerry Perenchio skal være et umuligt pattebarn, kommer den nok
> ikke :(
>
> http://www.brmovie.com/BR_Special_Edition.htm

Hmm, sørgeligt :( Håber fandme (pardon my french) folkene kan blive enige så vi
kan få vores boks. Især når der kommer et nyt cut af filmen...! Jeg har iøvrigt
aldrig set de "andre" cuts af filmen. Der skulle være 5 forskellige ialt.

Jeg glæder mig _voldsomt_ idet jeg personligt mener denne film er på en top 3
over verdens absolut bedste sci-fi film (ved siden af Alien 1+2 :)).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jim Andersen

Dato : 27-04-04 14:22

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!

> Og så lige FOTR, TTT & ROTK :)

Og Jurassic Park.

/jim

Fra : OP

Dato : 26-04-04 22:28

"Sulley" <jess.moeller@tdcadsl.dänemark> skrev i en meddelelse
> "Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:psbjc.426$8u.159@news.get2net.dk...

Hejsa

Matador box-set

Olsen Banden box-set

Toy Story 1+2 fold ud box-set

Mvh OP

Fra : Søren Blom

Dato : 26-04-04 18:32

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> skrev
> Hvilke DVD box-set SKAL man bare ha ?
>
> Hvad mener I ?

The Godfather.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : vemrd?

Dato : 26-04-04 22:46

>"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> skrev

>The Godfather.
plus
Hitchcock    Collection 1& 2 & The Early Years
Three Colours Trilogy
Chaplin the kid
Once Upon a Time in the West
Fassbinder (flere forsk)
The Wicker Man
Kurosawa Collection

Fra : vemrd?

Dato : 27-04-04 06:59

On Mon, 26 Apr 2004 23:45:55 +0200, vemrd? <kpsnej@hotmail.com> wrote:

> [...]
plus Beatles Anthology

Fra : Emil Saksager

Dato : 26-04-04 18:58

Rocky
The Hannibal Lecter Trilogy

Emil Saksager

Fra : Kim2000

Dato : 26-04-04 20:31

> Hvilke DVD box-set SKAL man bare ha ?
>
> Hvad mener I ?

Ved ikke om man kan kalde det et box set (det kommer i en box), men Friends
pakken til 2500,- for alle sæsoner stor øverst på min ønskeliste, også foran
LOTR. På andenpladsen kommer Star Trek og Simpsons box'erne.

Iøvrigt mener jeg det er for ring der ikke er lavet Naked Space special
edition, f.eks. hvor man modtager dvden knækket som en ekstra service.

mvh
Kim

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-04-04 20:38

Hej!

Kim2000 wrote:

> Iøvrigt mener jeg det er for ring der ikke er lavet Naked Space special
> edition, f.eks. hvor man modtager dvden knækket som en ekstra service.

Hehe, apropos Naked Space: Personligt synes jeg "I wanna eat your knees, I wanna
eat your legs..." stort set er eneste sjove sekvens i filmen. Men den er DET
værd :)

Det er sq guld værd at se et monster synge og danse :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 26-04-04 21:00

On Mon, 26 Apr 2004 21:30:49 +0200, Kim2000 wrote:

> Ved ikke om man kan kalde det et box set (det kommer i en box), men Friends
> pakken til 2500,- for alle sæsoner stor øverst på min ønskeliste, også foran
> LOTR. På andenpladsen kommer Star Trek og Simpsons box'erne.

Hmmm... Friends kommer nu ikke lige i nærheden af min liste, men det gør
derimod Futurama boxene. De er simpelthen for morsomme

Det bliver nu også rart at få den sidste LOTR-box har engang i efteråret.

--
Mvh. Lars

Fra : Thomas Helvard

Dato : 26-04-04 21:17

> Hmmm... Friends kommer nu ikke lige i nærheden af min liste, men det gør
> derimod Futurama boxene. De er simpelthen for morsomme

Jep, Futurama boxene er også højt på min liste...ellers Jack Ryan Collection
og selvfølgelig Star Wars ep. 4-6 når den kommer til efteråret!

- Thomas

Fra : Jesper

Dato : 26-04-04 21:45

Morten Wulff Nielsen <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> wrote:

> Hvilke DVD box-set SKAL man bare ha ?
>
> Hvad mener I ?
>
> MVH
>
> Morten Wulff Nielsen

The ToxBox

Planet of the Apes

--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : Søren Blom

Dato : 26-04-04 22:23

"Jesper" <pletfjerner@kaffefilter.invalid> skrev i

> Planet of the Apes

Jeg troede at den tråd gik på hvilken box sæt man skulle have

Fra : Sulley

Dato : 26-04-04 22:59

> "Jesper" <pletfjerner@kaffefilter.invalid> skrev i

> Jeg troede at den tråd gik på hvilken box sæt man skulle have

Tja, jeg tror han tænker på Planet Of The Apes Boxen:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/024543001096

Sulley

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 27-04-04 09:29

Morten Wulff Nielsen wrote:
> Hvilke DVD box-set SKAL man bare ha ?
>
> Hvad mener I ?
>
> MVH
>
> Morten Wulff Nielsen

Criterions Brazil Boks.

Fra : vemrd?

Dato : 27-04-04 14:04

On Tue, 27 Apr 2004 10:29:12 +0200, Magnus Dreyer <dinsdale@diku.dk>
wrote:

>Criterions Brazil Boks.
Generelt Criterions bokse - hvis du har råd ...

Fra : Jake

Dato : 28-04-04 14:10

Undrer mig over at ingen har nævnt Stanley Kubrick drømme-boksen med alle
hans perler...

/J