Hvor går man hen, når man skal bruge et bi~
Fra : Peter

Dato : 26-04-04 17:00

Hej NG

Jeg er ved at lave en ny hjemmeside for en ven som er vognmand. Øverst på
siden vil han gerne have en animation med een af sine vogne - en
mega-fejemaskine.

Fejemaskinen skal køre frem og feje bogstaver op. Bag bilen skal bogstaverne
så stå pænt og danne navnet på hans forretning.

Hvor får man lavet den slags hvis budgettet er minimalt?

Jeg beder IKKE om at få lavet det gratis.

Mange hilsner

Peter

Fra : Littleboy

Dato : 26-04-04 20:03

Hej Peter

Den slags animationer for man lavet bl.a. hos mig.

Send en mail til myspam@emp3mail.com og så mailer jeg dig en pris til.

Mvh

Jeroen

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 27-04-04 06:14

>Hvor får man lavet den slags hvis budgettet er minimalt?
>
>Jeg beder IKKE om at få lavet det gratis.

i så fald hører det indlæg i hvert fald ikke til her.. ehm.. måske
dk.marked.privat.edb

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Peter

Dato : 27-04-04 15:08

Nu er det jo ikke et Rød Front banner - men et Flash-banner jeg søger...og
hvis nogen insisterer på at lave det gratis, så har jeg da ikke noget
problem med det.

Jeg ville bare ikke være bekendt at be' om at få det gratis.

Mvh Peter

Fra : John

Dato : 27-04-04 16:08

Peter <iznogood2003@mail.dk> skrev bla:
> Nu er det jo ikke et Rød Front banner - men et Flash-banner jeg
> søger...og hvis nogen insisterer på at lave det gratis, så har jeg da
> ikke noget problem med det.

Hejsa
En del har fået hjælp her:

--