Hvad med CCE stikket
Fra : Gismo

Dato : 25-04-04 22:24

Hej alle campister.

Ved tilkobling af 230 V på pladsen er CCE stikket ved at
være mere udbredt end det gamle alm. han stik,
på campingpladserne i DK?

Gismo.

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 26-04-04 07:14

Hej Gismo.

Fin iagttagelse - sådan har det været i flere år, og det vil helt
fjerne det gamle stik, som stort set kun bruges i DK

Hvad var din pointe ?

/Flemming

Fra : phk

Dato : 26-04-04 13:59

"Flemming Udbj?rg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gismo.
>
> Fin iagttagelse - sådan har det været i flere år, og det vil helt
> fjerne det gamle stik, som stort set kun bruges i DK
>
> Hvad var din pointe ?

Bemærk hans spørgsmålstegn sidst i hans sætning.

Jeg kan desværre ikke svare ham, har ikke prøvet danske campingpladser i
tilstrækkelig grad til at kunne lave en statistik. Men min fornemmelse er de
er væk, de gamle 2-benede.

--
Per, Esbjerg

Fra : J S L

Dato : 26-04-04 15:33

> [...]
> tilstrækkelig grad til at kunne lave en statistik. Men min fornemmelse er

Hej!

De er "næsten" væk. Enkelte steder støder man stadig på dem. Har prøvet det
2 gange. Første gang havde jeg virkelig et problem.....vi havde ikke et
lille stykke kabel med hanstik, pladsen heller ikke. MEN det havde en flink
nabo, så var den klaret. På en plads i det nordjyske var det samme problem,
henv. mig i informationen og fik beskeden....."så får du lige denne her" så
var den ordnet.

I sidste tilfælde var vi blevet anvist en plads i deres "gamle afd. af
campingpladsen" her var el nettet ikke up to date.

Mvh
Jaime