ø: Klaske Funk
Fra : Kim

Dato : 24-04-04 23:53

Er der virkelig ikke nogen slagbas masters der er bedre end Marcus Miller &
Stanley Clarke?
Hjælp ønskes da jeg trænger til lidt nyt på cd hylden.
Mvh. Kim

Fra : Peter G

Dato : 25-04-04 00:23

Kim skrev:

> Er der virkelig ikke nogen slagbas masters der er bedre end Marcus
> Miller & Stanley Clarke?
> Hjælp ønskes da jeg trænger til lidt nyt på cd hylden.
> Mvh. Kim

Larry Graham?
Jaco Pastorius?

--
Regards, Peter.
Toppost[s|ers] and other annoying elements will be killfiled in silence.

Fra : Karina Hjorth

Dato : 25-04-04 01:19

> Hjælp ønskes da jeg trænger til lidt nyt på cd hylden.

Mark King?

Mvh
Karina

Fra : Kim

Dato : 25-04-04 07:46

Takker,
Mvh. Kim

Fra : Per Madsen

Dato : 25-04-04 17:53

Kim <com@com.com> wrote:

> Er der virkelig ikke nogen slagbas masters der er bedre end Marcus Miller &
> Stanley Clarke?
> Hjælp ønskes da jeg trænger til lidt nyt på cd hylden.
> Mvh. Kim

Jeg vil ligesom Karina sige Mark King fra Level 42. Det gamle fra før
1985 er rigtig fed funk. Du kan evt. tjekke det ud på nedenstående
links:

http://www.carboneids.bravepages.com/mrpinkhamburg.mp3

http://www.carboneids.bravepages.com/
--
Mhv. Per Madsen
http://madsenblog.tk

Fra : Kim

Dato : 26-04-04 08:04

Han er godt nok vild på bassen, takker...
Mvh. Kim