ingen adgang til server
Fra : anders

Dato : 24-04-04 22:10

Hej
Jeg har ikke haft serverkontakt til nyhedsgrupper TDC i 5 dage; jeg har
prøvet alt muligt til sidst måtte jeg ringe til support hos TDC, men de
kunne heller ikke hjælpe, vent et døgn sagde De og hvis det ikke har hjulpet
ring igen, det gjorde det så ikke!
Jeg har så rodet med det igen og vupti der lå problemet, deres nye F-Secure,
hvis Profil for internetskjold er sat for højt lukker den af for
nyhedsgrupper. De kunne godt have sagt hos TDC at det måske var problemet,
men nu kan de jo bruge denne historie hvis de skulle komme ud for
tilsvarende og det vil jeg mene
hilsen anders

Fra : Palle Jensen

Dato : 25-04-04 07:25

anders wrote in news:408ad797$0$180$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
> at det måske var problemet, men nu kan de jo bruge denne
> historie hvis de skulle komme ud for tilsvarende og det vil jeg

Er ikke helt sikker på hvad du siger?

Siger du at TDC har installeret F-Secure på deres servere, og at det
var problemet?

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"