Kroatien
Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 24-04-04 06:08

Jeg har læst, at skal man til Kroatien, at hvis ikke man havde bestilt
campingplads, var det næsten umuligt, at komme andre steder end på
naturistcampingpladser.

Er det nogen der har erfaring med det, om man kan tage chancen, også
alligevel kunne få plads på en campingplads?

Fra : Ped

Dato : 24-04-04 10:39

Karl-Heinz Hansen wrote:
> [...]
>
> Er det nogen der har erfaring med det, om man kan tage chancen, også
> alligevel kunne få plads på en campingplads?

Ved Istriens vestkyst er det sandsynligvis rigtigt at det bliver svært
at finde plads. Jeg var der i juni måned 2001, og boede på en af de
større campingpladser (ved Vrsar). Selv med en motorcykel og et lille
telt var det svært at finde et ledigt hjørne. Men inde i landet, ved
f.eks. Plitvicka Jesera National Park var der god plads, det samme var
tilfældet syd for Split, og nede ved Dubrovnik var jeg næsten helt
alene. Men står den på badeferie i Istrien bliver det nok svært at finde
plads.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

--
Fjern "handicappet" i min mailadresse ved svar.

Fra : Søren Johansen

Dato : 25-04-04 19:54

"Karl-Heinz Hansen" skrev:
> [...]
>
> Er det nogen der har erfaring med det, om man kan tage chancen, også
> alligevel kunne få plads på en campingplads?

Vi var i Kroatien med CV for et par år siden og fandt uden problemer plads
på udmærkede campingpladser på øen Krk og en ø lidt syd for (jeg kan ikke
længere huske navnet).

Mvh
Søren

Fra : sj

Dato : 25-04-04 20:47

Lad være med at tage til Krk. Campingpladserne der er elendige i forhold til
Istrien.
Vi var der sidste år, og vi kørte igen efter at havde været rundt og set de
forskellige campingpladser.

Hilsen

Søren

Fra : Per Borg Jakobsen

Dato : 25-04-04 20:24

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det nogen der har erfaring med det, om man kan tage chancen, også
> alligevel kunne få plads på en campingplads?

Vi var i Kroatien sidste år på Istrien halvøen i uge 28 29 30, og det var
ikke noget problem at finde en plads.

Per