maglende plads på Radeon 96 pro
Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 23-04-04 19:55

Jeg sidder her med et Club 3D Radeon 96 pro og prøver at finde ud af om jeg
kan bruge en køler fra en Radeon 9700 Komponenterne på 96 pro kortet sidder
anderledes og meget tæt på GPUen ?

Glenn

Fra : Martin Johansson

Dato : 24-04-04 15:13

"Glenn Hagedorn" <glenn@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> kan bruge en køler fra en Radeon 9700 Komponenterne på 96 pro kortet

Hvad er det for en køler?
Altså hvilket kort kommer den fra.

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 28-04-04 11:49

> Hvad er det for en køler?
Det er en orginal Club3D 96 pro køler. Sådan ser den ud:

> Altså hvilket kort kommer den fra.

det er ligegyldig hvilket radeon 9700 kort køleren kommer fra den skal bare
passe på et
Club3D 96 pro kort.

Men jeg har fundet ud af at kølerne ikke passer sammen radeon 9700/9600pro.
Glenn

Fra : Martin Johansson

Dato : 28-04-04 12:56

> [...]
> passe på et
> Club3D 96 pro kort.
>
> Men jeg har fundet ud af at kølerne ikke passer sammen radeon

Det bedste vil også være at finde en alternativ køler.
De medfølgende er ofte ikke meget værd.

Kig på Zalman ZM80C-HP, Arctic Cooling Vga Silencer eller Vantec Iceburq Vga
Cooler