Ark til beregning af virksomhedsorningen
Fra : Klaus Egebjerg

Dato : 23-04-04 18:42

Hejsa

Er der nogen der ligger inde med et ark til beregning af
virksomhedsordningen, eller ved hvor jeg kan finde et ?

Klaus Egebjerg

Fra : Michael Sørensen

Dato : 23-04-04 23:41

> Er der nogen der ligger inde med et ark til beregning af
> virksomhedsordningen, eller ved hvor jeg kan finde et ?

Hej. Hvad tænker du specifikt på?

Jeg har selv lavet et skatteberegningsprogram i Excel, der kan beregne skat
i både personskatteloven, kapitalafkastloven og virksomhedsordningen.

Jeg har også et (eller flere) ark, som jeg benytter påa rbejde til at lave
opgørelser til brug for regnskaber og told og skat til nogle af vores
kunder/klienter.

Send en mail, hvis du kan bruge noget af det eller eventuelt noget andet.
Det kan være, jeg enten har det på lager eller kan finde / lave det.

Fra : Klaus Egebjerg

Dato : 24-04-04 08:25

Det ark jeg efterlyser er et ark som jeg kan bruge til told & Skat

Jeg har opstillet regnskabet, men nu mangler jeg et ark hvor jeg opgør
beskatningsgrundet ?

Er det noget du har ?

Klaus Egebjerg

Fra : Michael Sørensen

Dato : 24-04-04 20:12

Hej Klaus,

jeg har prøvet at sende dit et par mails, men de kommer retur i løbet af et
halvt minut.

Har du modtaget noget / har der været problemer med din mail?

Fra : Michael Sørensen

Dato : 25-04-04 17:44

> [...]
> Det ark jeg efterlyser er et ark som jeg kan bruge til told & Skat
>
> Jeg har opstillet regnskabet, men nu mangler jeg et ark hvor jeg opgør

Hej, jeg har den seneste time forsøgt at sende flere mails, men de er alle
kommet retur. Jeg prøver lidt senere, men ellers har jeg ingen forslag.

Det mærklige er, at jeg prøver at besvare den mail, som du har tilsendt mig,
hvorfor din mailadresse må være den korrekte.