Componenter i D7
Fra : Erik Ejsing

Dato : 22-04-04 18:23

Jeg har hentet flere componenter som jeg vil installere i D7 Enterprice
Trial, men jeg kan kun installere dem hvor hele koden er med.
Ved alle andre fejler den med manglende .pas fil. De rigtige mapper er
tilføjet i Libary Path, det sker også ved nogle der har eget
installationsprogram, der "fixer" det hele selv.

Er der nogen der ved om det er "normalt" i en trial, eller om der er en
eller anden indstilling der skal ændres efter installationen ?

---

Mvh
Erik Ejsing

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-04 20:28

"Erik Ejsing" <newsg@ejsingssletdette.dk> wrote in message

> Er der nogen der ved om det er "normalt" i en trial, eller om der er
en
> eller anden indstilling der skal ændres efter installationen ?

Ja, det er normalt. DCU formatet er anderledes i trial versionerne end i
de fulde versioner. Så uden pas filer du'r det ikke. Det samme er
tilfældet med personal versionen svjv.

hilsen
Uffe

Fra : Erik Ejsing

Dato : 22-04-04 20:41

"Uffe Kousgaard" <look_at_www.routeware.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ja, det er normalt. DCU formatet er anderledes i trial versionerne end i
> de fulde versioner. Så uden pas filer du'r det ikke. Det samme er

Tak for det hurtige svar. Så holder jeg mig til min gamle D4 indtil videre.

Mvh.
Erik.