Bagskærm
Fra : Hans Møller Andersen

Dato : 28-04-01 15:18

Hej,
Er der nogen der ved om der er regler for hvor langt en bagskærm skal gå ned
bagpå for at gå gennem et syn.

Hilsen Hans
TransAlp '92

Fra : Morten Juel

Dato : 28-04-01 15:16

Jeps, fordi det spurgte jeg om den anden dag
der skal være max 16 cm fra bagakslen op til skærmens kant, når du sidder
på maskinen

Mvh
Morten

Fra : Pierre Roland

Dato : 29-04-01 12:31

Det vil jeg gerne have uddybet lidt mere.

Pierre Roland
Drag Star 650

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cej90$op3$1@sunsite.dk...

Fra : Søren Mortensen

Dato : 01-05-01 07:46

> [...]
> Jeps, fordi det spurgte jeg om den anden dag
> der skal være max 16 cm fra bagakslen op til skærmens kant, når du sidder

Jeg er ikke helt sikker på at den regel holder:

Fazer er typegodkendt uden bagskærm
Diversion er typegodkendt med en KÆMPE bagskærm...

Man skal IKKE sætte en større på en Fazer!!

Hmm - bare lidt at tænke over!!

Søren