Andet multimedie
bentjuul 3670
konvertering mellem Quark og word
Fra : Hanne V. Fachmann

Dato : 22-04-04 09:33

Kender I et konverteringsprogram fra QuarkXpress til
Word/Frontpages..

På forhånd tak....

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 22-04-04 10:14

"Hanne V. Fachmann" <kaffe-bedste@privat.dk> writes:
>Kender I et konverteringsprogram fra QuarkXpress til
>Word/Frontpages..

Sådan et tror jeg ikke findes.

Prøv at skrive læidt mere om hvad det er, du gerne vil gøre. Megte
tænkeligt at der er hjælp at hente alligevel.

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11 * Mobil 26 39 73 11

Fra : Studio Smalbro

Dato : 22-04-04 12:38

Alt afhængigt at hvad du har gang i, er det muligvis nemmere og bedre at
konvertere fra Quark til PDF og fra PDF til RTF. Meg meget afhænger af hvor
layoutintensivt quarkjobbet er og hvor meget af teksten der indgår i
indplacerede epser og lign.

Kh
Bjørn

Fra : Hanne V. F.

Dato : 22-04-04 18:02

Tak for Jeres svar.

Problemet er: at min grafikker har teksterne i Quark, det bruges til
trykkeren.
Så fremstiller jeg nogle hjemmesider for han, arbejder normalt med
konvertering til billede filer, således at
hele siden er et billede med klikbare punkter.
Nu skal vi til, at sætte en brevkasse med ? og svar i et arkiv, tilknyttet
hjemmesiden.
Det arkiv skal så være tekstbaseret Html, men han vil gerne have samme
ombrydning som han allerede har i Quark.
Er det forklaring nok?

HVF

Fra : Studio Smalbro

Dato : 22-04-04 21:07

Hvis I har adgang til Quark 6 kan I lave hjemmesiden i Quark, men det er
noget bøvl at arbejde med. Jeg ville nok vælge at uddrage grafiske elementer
som er karakteristisk for Quarkjobbett/brochuren og så lave resten i en
rigtig html-editor. Det lyder umiddelbart ikke så smart at lave hele
brochuren om til eet stort klikbart billede.

Kh
Bjørn