"you are so beautiful..."
Fra : Janni Jensen

Dato : 22-04-04 01:43

Kære læsere,

Lige for tiden er der en sang i radioen, som bliver spillet 8 gange om
dagen, men jeg ved ikke, hvem der har lavet den. Kan I hjælpe?

Det er primært en mand der synger og senere flere mænd. Udover det indgår
følgende:

"You are so beautiful to me"
"you make me so proud"
"I never felt this way before"
"making up with you"
"i need you"

Gider det mening?

Knus,
Janni

Fra : Koeffe

Dato : 22-04-04 09:30

"Janni Jensen" <ask@for.it> skrev i en meddelelse

> "You are so beautiful to me"
> "you make me so proud"
> "I never felt this way before"
> "making up with you"
> "i need you"
>
> Gider det mening?

Alex - Beautiful ?

--
Koeffe

Fra : icjinu

Dato : 22-04-04 21:28

Janni Jensen wrote:
> [...]
> dagen, men jeg ved ikke, hvem der har lavet den. Kan I hjælpe?
>
> Det er primært en mand der synger og senere flere mænd. Udover det indgår

Prøv også "N.E.R.D. - beautiful", det er nok ikke den, men den er fed.

Fra : Janni Jensen

Dato : 23-04-04 00:57

Tak skal I begge have. Jeg prøver at gå på biblioteket imorgen, så jeg kan
låne CD'eren=)

Knus og kram,
Janni

Fra : Mikkel Knudsen